فروش برزنت در کرج

فروش برزنت در کرج، برزنت ارزان به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه است .سایز بندی این نوع پارچه درعرض های ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر موجود می باشد. با توجه به نیاز و سفارش از وزن ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرم بر متر مربع موجود است.

برزنت با نام های یک لا نخ تا شش لا نخ است به صورت های برزنت موادی, برزنت خام ، برزنت چاپی, برزنت آهاری, برزنت های خطی یافت میشود.
در دوخت چادر های مسافرتی استفاده از پارچه های ضد آب اهمیت زیادی دارد.

مطالب مرتبط: برزنت

یکی از بهترین این انواع، پارچه های برزنتی هستند. با شروع فصل بارندگی و آغاز مسافرت ها استفاده از چادر های مسافرتی بیشتر می شود. پارچه های برزنتی در دوخت پرده های ضخیم و عایق حرارت، روکش اتومبیل ها و ساک و کیف های مختلف و به طور کل در هر جا که ضخامت در مقایسه با ظرافت اولویت دارد مورد مصرف قرار می گیرند.

این جنس پارچه در طرح های ساده و خط دار فراوان تر هستند. برخی از تولیدی ها و نساجی ها بسته به نیاز بازار و همچنین سفارشاتی که می گیرند، اقدام به بافت آن پارچه می کنند.

تولیدی های بزرگ و نساجی های بافنده برزنت ، انواع مختلف از این پارچه را تولید و به بازار مصرف عرضه می دارند.

مرکز فروش برزنت در کرج

مرکز فروش برزنت در کرج،در تمامی ادوار همیشه به پارچه ای مانند برزنت که مستحکم باشد و در برابر آب و رطوبت و همچنین نور آفتاب مقاوم باشد نیاز پیدا می شده است.

مطالب مرتبط: چادر برزنت


با پیشرفت صنعت پتروشیمی ترکیب پارچه ی الیاف طبیعی و پنبه ای با پلی استر صورت گرفت و این پارچه تولید شد .

برزنت ها را میتوان براساس فاکتورهای مختلفی مانند نوع مواد به کار رفته برای تولید آن از جمله پلی اتیلن ، بوم ،وینیل و … طبقه بندی کرد.
به مرور زمان ترکیبات شیمیایی دیگری به این پارچه افزوده شد که هرکدام از این ترکیبات خاصیت ویژه ای به این پارچه داد تا جایی که پارچه های برزنتی حال حاضر به ما دست میرسد.

این نوع پارچه ها در مقابل نور آفتاب و رطوبت مقاوم هستند . از ویژگی های دیگر این پارچه که میتوان به آن اشاره کرد خاصیت ضد نور آفتاب ، ضد حریق ، ضد رطوبت ، مقاوم در مقابل باد ، مقاوم در برابر اجسام سنگین و همچنین در برابر پارگی نیز مقاوم میباشد.

این نوع پارچه ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و در برابر باد شدید و طوفان نیز مقاوم هستند به این دلیل از آنها برای برپایی خیمه ها و ایجاد سرپناه برای طیور و دام استفاده میشود.

فروشگاه برزنت در کرج

فروشگاه برزنت در کرج، چادرهای برزنتی طی چند دهه اخیر مشتاقان و خریداران زیادی را به سوی خود جذب کرده‌اند و علت این امر کیفیت و کاربردی بودن آنها در شرایطی است که هیچ گونه پارچه‌ای دوام نخواهد داشت در واقع سرسخت بودن پارچه برزنت در مقابل شرایط محیطی علت انتخاب آن توسط افراد است این سرسختی به علت وجود تار و پود نخ پنبه‌ای و پلی استر در ترکیبات این پارچه هنگام ساخت آن است فروش پارچه برزنتی در کرج همواره با توضیح مسائلی پیرامون استفاده و کارایی و کاربرد پارچه برزنتی همراه است.

قیمت پارچه برزنت در کرج

پارچه های برزنت دارای انواع مختلفی نیستند که بشود گفت به دلیل این امکاناتی که یکی از این نوع ارائه میدهد قیمت به نسبت بالاتری نسبت به نوع دیگر دارد این ها همگی ا ایک نوع هستند با کاربردی یکسان اما برخی از این ها که دلیل وجود یک لایه چرم بیشتر قیمت به نسبت بیشتری دارند و از طرفی هم مقاومت باور نکردنی در برابر اب از خودنشان میدهند و از همین جهت مناسب حمل و نقل و روکش بار در مناطق مرطوب و پر باران هستند .

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی