استخر برزنتی پرورش ماهی

یکی از جدیدترین دستاوردهایی که می توانیم به معرفی آن بپردازیم، تولید استخر برزنتی پرورش ماهی است.

علاوه بر کاهش هزینه های راه اندازی استخر پرورش ماهی، لازم است بدانید که در هر شرایطی، امکان جمع آوری و جابجایی آن را دارید.

 

مزایای استفاده از استخر برزنتی پرورش ماهی

بنابراین دیگر نیازی نیست که هزینه های سرسام آور راه اندازی یک استخر را در یک میحط مشخص و خاص داشته باشید.

در صورتی که فصای لازم جهت استخرهای غیر قابل جابجایی را ندارید، می توانید از این محصول نهایت استفاده را داشته و به راه اندازی آن بپردازید.

ابعاد این نوع استخرها با یکدیگر متفاوت است و می توانید با توجه به ابعاد مورد نظر خویش، آن را سفارش دهید.

مشخصات استخر برزنتی پرورش ماهی

بدنه برزنتی استخرهای پیش ساخته که به صورت چندلایه می باشد دارای مقاومت بسیار بالا می باشد و از بابت آسیب رسیدن توسط آبزیان کاملا غیر ممکن است .

فشار آب داخلی نیز به هیچ عنوان نمی تواند به فروپاشی ساختار استخر منجر شود و از این رو ضمانت بر روی تمامی استخرهای پیش ساخته فروشگاه جهان برزنت وجود دارد و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای بر روی تمامی کار ها وجود دارد که با خیالی راحت می توانید اقدام به استفاده از این محصولات نمایید .

اما باز هم برای راحتی خیال مشتریان در صورت بروز هر گونه مشکل و پیش آمد می توانید از خدمات نمایندگی برزنت استفاده نمایید .

در مقایسه استخرهای برزنتی و استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی فریمی بهتر است آبزیان کوچک تر و یا ماهی های نابالغ را درون استخرهای پیش ساخته فریمی و ماهی های بزرگ تری قزل آلا و همچنین ماهی های خاویاری را درون استخرهای پیش ساخته برزنتی نگهداری کنید . ابعاد استخر پیش ساخته ، استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی برزنتی فارغ از برند سازنده آن ها در بخش طول و عرض به شدت تنوع پذیری بالایی دارند .

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی