پارچه برزنت شمعی

پارچه برزنت شمعی، در حال حاضر، پارچه برزنت شمعی را می توانیم یکی از پرکاربردترین انواع پارچه برزنت محسوب کنیم.

به منظور تولید این محصول از به کار بردن الیافی نظیر پنبه و پلی استر بهره می برند. دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد این محصول، موجب شده است تا مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد.

این پارچه از وزن فوق العاده سبکی برخوردار است و می توانید شاهد تنوع رنگ و ضخامت مناسب آن باشید.

با توجه به نوع بودجه ای که در اختیار دارید همچنین کیفیتی که مد نظر شما است، می توانید نسبت به خرید پارچه برزنت شمعی اقدامی داشته باشید.

کاربرد پارچه برزنت شمعی

پارچه فوق را در میان انواع برزنت های موجود، می توانیم به عنوان منعطف ترین پارچه ها محسوب داریم.

در ترکیبات تولید آن از مواد UV استفاده شده است، بنابراین در مقابل تابش نورخورشید و همینطور اشعه های فرابنفش هم مقاوم می باشند.

این پارچه همانند سایر برزنت ها، ضد آب است. قابل شست و شو بودن آن هم باید مد نظر قرار بگیرد و این که از لحاظ ظاهر و رنگبندی هم متنوع هستند.

این پارچه را به صورت یک لا تا شش لا تولید می کنند که هریک کارایی مخصوص خود را دارد.

دقت کنید که هرچه تعداد لایه های آن افزایش پیدا می کند، مسلما ضخامت بیشتری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

پارچه برزنت

در میان انواع برزنت های شمعی، می توانیم به برزنت شمعی مموری اشاره کنیم که به عنوان گران ترین پارچه های برزنت در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند.

خرید پارچه برزنت شمعی

پارچه فوق در برابر سرما به عنوان یک عایق خوب محسوب می شود و همینطور نحوه شست و شو و نگهداری آن اسان است.

از این پارچه نیز بیشتر به منظور تولید پوشاکی همچون کاپشن، بارانی و پالتو استفاده می شود.حتی گاهی مشاهده شده است که در تولید لباس کار هم از این پارچه بهره برده اند.

قیمت پارچه برزنت شمعی

قیمت پارچه برزنت شمعی، اگر بخواهیم به ساده ترین شکل ممکن، به معرفی پارچه های برزنتی بپردازیم، باید بدانید که پارچه ای فوق العاده منعطف، سبک و نازک است که در میان سایر پارچه های برزنتی قرار دارد.

قیمت پارچه برزنت شمعی، در واقع توجه به همین موارد، موجب می شود تا بدانید که در زمان دوختن آن ها با مشکل خاصی روبرو نخواهید داشت. برزنت شمعی یکی از پرکاربردترین پارچه های برزنتی می باشد که تا کنون به بازار عرضه شده است.

با ترکیب الیافی همچون پنبه و پلی استر، نسبت به تولید برزنت شمعی اقدام می نمایند.

در این محصول، شاهد ویژگی های بسیاری خواهید بود که در نهایت، استقبال بی نظیری از آن را در پی دارد.

تنوع رنگ و ضخامت مناسب در کنار سبکی وزن آن، موجب می شود تا هر فردی بتواند با توجه به بودجه ای که دارد، نسبت به خرید آن اقدام کند.

آن را به صورت ۱ لا تا ۶ لا تولید می کنند و هرچه تعداد لایه های آن افزایش پیدا نماید، می توان گفت که در قیمت آن ها نیز تاثیرگذار بوده است.

همچنین باید بدانید که ضخامت پارچه هم در این موارد، تغییر می کند. دوخت این پارچه بسیار آسان است و از آن در جهت دوخت محصولات گوناگونی بهره می برند.

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی