خرید برزنت در کرج

خرید برزنت در کرج،پارچه برزنت در کرج سالهاست که تولید و عرضه می شود..

پارچه برزنت پارچه ایی است ضد آب، مستحکم و بسیار منعطف که در ساخت بسیاری از چادرها و سازه های برزنتی و حتی در مسقف کردن بعضی از مکان ها استفاده میشود.

شرکت ایران برزنت این پارچه ها را با کیفیت و تنوع تولید میکند حتی بسیاری از سازه های برزنتی نیز در این شرکت تولید وطراحی میشود. فروش این پارچه محکم و ضد آب از طریق شهر برزنت در کرج به فروش می رسد و شما مشتریان برای خرید برزنت در کرج با ما در شهر برزنت تماس حاصل نمایید.

انواع برزنت

پارچه های برزنت در انواع مختلف تک لایه ودولایه وحتی چند لایه ساخته وتولید میشوند. که هر کدام از این برزنت ها کاربرد خاص خود را دارند از جمله به عنوان پارچه برزنت در ساخت کیف و کفش که از نوع تک لایه میباشد و دولایه آن به عنوان پارچه چادر مسافرتی و چند لایه آن نیز به عنوان چادر کانتینری میباشد. پار چه های برزنتی به دلیل ضد آب بودن و همچنین مستحکم بودن در شرایط آب و هوایی بسیار مناسب مکان های باز میباشد.

  • پارچه برزنت شمعی

پارچه برزنت شمعی نوعی دیگر از این پارچه ها میباشد این پارچه های شمعی که دارای یک الایه پارچه ایی و یک لایه مشمایی و براق میباشد وضد آب میباشد این پارچه ها بسیار رنگ های متنوعی داد و دارای کاربرد های بسیاری است از جمله کاربرد آن به عنوان روکش ماشین یا چترهای آلاچیقی جمع شونده میباشد .

مطالب مرتبط: چادر برزنت

  • پارچه برزنت کیفی

پارچه برزنت کیفی دارای استفاده های بسیاری میباشد از جمله در ساخت کیف و کفش استفاده میشود ضد آب و تک لایه میباشد و مقاومت بسیاری بالای در انواع کیف های ساخته شده با این برزنت وجوددارد.

  • پارچه برزنت کانتینری

در باربند بسیاری از چادرهای کامیون از این پارچه ها استفاده میشود که روکش پلاستیکی غیر قابل نفوذ دارد و بسیار منعطف است و برای ساخت چادر پشت تریلی و کامیون و نیسان و.. تولید شده و در شرکت ایران برزنت در رنگ ها ی مختلف بافته میشود و نصب میگردد.

  • پارچه برزنت چادر

چادر های مسافرتی دارای پارچه های متفاوتی هستند برخی از آنها چادرهای نازک و مقاوم ضد آب اما دارای وزن کمتری میباشد که قابل حمل در پشت ماشین یا حتی کوله های مسافرتی است و همچنین بعضی از آنها که به عنوان چادر هلا ل احمر معروف است دارای ضخامت بیشتر و همچنین طوری ساخته میشود که در حوادث طبیعی میتوان به عنوان خانه استفاده کرد و همچنین عشایر از این پارچه ها برای ساخت چادر های خود استفاده میکنند .

مرکز خرید پارچه برزنت در کرج

در صنایع روز بشر همینطور در زندگی روزمره نیاز به عایق کاری و مقابله با رطوبت و نور مستقیم خورشید در موارد زیادی مورد نیاز است.

از این رو گرایش به پارچه ضد آب و تارپولین روز به روز استقبال بیشتری بین صنعت گران و تولید کنندگان پیدا کرده است.

برای مثال دوخت چادر های مسافرتی و ساخت چادر ماشین با استفاده از پارچه ضد آب اهمیت زیادی دارد.یکی از بهترین نوع این پارچه ها،پارچه برزنتی (تارپولین) می باشد. با شروع فصل بارندگی و آغاز مسافرت ها استفاده از چادر مسافرتی و چادر ماشین هابیشتر می شود.

برزنت پی وی سی در دوخت پرده های ضخیم و عایقحرارت، چادرماشین ها و ساک و کیف های مختلف و به طور کل در هر جا که ضخامت در مقایسه با ظرافت اولویت دارد نیز مورد مصرف قرار می گیرد.

قیمت خرید برزنت در کرج

قیمت خرید برزنت در کرج، برزنت فروشی در کرج توسط یکی از مراکز بزرگ و معتبر تولیدی انواع محصولات برزنت گروه صنعتی آریا چادر ممکن می باشد.

محصولات تولید شده به وسیله برزنت بسیار مستحکم و مقاوم می باشند که از کاربرد های متنوعی در صنایع مختلف و زندگی های روزمره بشر برخوردار می باشند. محصولات برزنتی مقاومت بالایی در برابر شرایط جغرافیایی گوناگون مانند بارش باران و برف، وزش طوفان، تابش شدید نورخورشید و… دارند به همین سبب از محبوبیت بالایی در بین عموم مردم برخوردار هستند.

اما امروزه با گسترش مراکز تولید برزنت این محصول با سطح کیفی متفاوتی در بازار موجود می باشند. و تشخیص میزان کیفیت و مرغوبیت محصول مورد نظر برای افراد کمی دشوار می باشد پیشنهاد ما به شما این است که برای خریداری محصولات برزنت با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب را از برزنت فروشی ها و تولیدی های برزنت معتبر اقدام کنید تا از این بابت خیالتان راحت باشد. 

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی