روکش برزنتی کولر

روکش برزنتی کولر، از ویژگی ضد آب بودن پشتیبانی می کند، بنابراین می تواند بهترین گزینه در فصولی محسوب شود که نیاز به کولر ندارید.

معمولا از این روکش ها در فصول سرد سال استفاده می کنند تا هیچ گونه مشکلی از نظر کیفیت و دوام در کولر به وجود نیاید.

خرید روکش برزنتی کولر

بنابراین پاییز و زمستان بهترین فصولی هستند که بایستی از این روکش ها برای کولر خود بهره ببرید.

معمولا در تولید این نوع روکش ها از مقاوم ترین نوع برزنت استفاده می نمایند تا دوام بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون و همینطور تابش نور خورشید داشته باشد.

مشخصات روکش برزنتی کولر

به دلیل قرارگیری کولر در زیر نور آفتاب، بشتر در صدد زنگ زدگی بدنه و یا هدر رفت انرژی می شود. همین امر سبب کاهش عملکرد خنک کنندگی کولر در فصل تابستان می شود.

شما می توانید، برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به کولر از روکش برزنتی کولر استفاده نمایید. روکش برزنتی کولر از جنس پارچه های برزنتی مقاوم مستحکم تولید می شود.

ساختار پارچه برزنتی به گونه ای است، که در برابر نور خورشید، باران های اسیدی، باد و یا طوفان های شدید از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. روکش برزنتی کولر از هدر رفت انرژی در فصل گرما جلوگیری می کند و به عملکرد کولر جهت خنک کنندگی بیشتر کمک می کند. به طور کلی روکش برزنتی، موتور کولر و پوشال هر سال باید مورد تعویض قرار گیرد.

روکش برزنتی کولر که در مجموعه ی شهر برزنت تولید می شود، به دلیل استفاده از مواد با کیفیت نیاز به تعویض در هر سال ندارد و به شما در کاهش هزینه های پرداختی کمک می کند.

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی