وبلاگ

صندلی مسافرتی راحت یا کمجا؟

صندلی مسافرتی راحت یا کمجا؟
به نظر شما صندلی مسافرتی باید راحت باشد یا کمجا؟ در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی تخصصی و نکات ضروری درباره صندلی های مسافرتی راحت و کمجا ارائه دهیم و به سوالات متداول شما پاسخ دهیم، تا بهترین گزینه را برای سفر های خود انتخاب کنید.
 
مطالب مرتبط: چادر مسافرتی

یکی از کارهای لذت بخش دنیا کمپینگ است، تصور کنید که همراه با دوستان خود به یک مکان زیبا رسیدید و می خواهید دور آتش بنشینید و با هم از طبیعت لذت ببرید.

در این مواقع شما نیاز به صندلی مسافرتی راحت یا کمجا دارید که از نظر کیفیت، راحتی و ویژگی های فیزیکی بهترین باشد.

همانطور که می دانید داشتن یک صندلی در سفر بسیار دشوار است.

برای حل این مشکل صندلی مسافرتی کمجا ساخته شده که نسبت به مدل های معمولی دیگر وزن بسیار سبک، ابعاد مناسب و جنس خوبی دارد و به همین دلیل می توانید به راحتی آن را در سفر های مختلف داشته باشید و از آن لذت ببرید.

به غیر از آنها صندلی مسافرتی راحتی نیز ساخته شده که ویژگی های جانبی بیشتری نسبت به صندلی مسافرتی کمجا دارد و طراحی آسوده تری نیز دارد.

در ادامه به معرفی مدل های مختلف صندلی مسافرتی راحت و کمجا، کاربردها و ویژگی های آنها اشاره خواهیم کرد و به نکات مهم هر دو می پردازیم تا شما انتخاب دقیق تر و مناسب تری داشته باشید و بتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایا و معایب صندلی مسافرتی راحت و کمجا

صندلی مسافرتی یکی از وسیله های ضروری برای علاقمندان به سفر است که نه تنها برای کمپینگ، بلکه برای گردش ها، پیک نیک ها و به خصوص کوهنوردی ها نیز ایده آل است.

در ادامه به مزایای صندلی های مسافرتی راحت و صندلی مسافرتی کمجا می پردازیم.

قابلیت حمل و نقل آسان

هر دو این صندلی ها دارای کیف حمل مخصوص به خود هستند، که حمل آنها را برای شما راحت می کند. اما در کل، صندلی مسافرتی کمجا به دلیل داشتن وزن کم و ابعاد مناسب، قابلیت حمل آسان تری نسبت به صندلی مسافرتی راحت دارد. صندلی مسافرتی راحت ابعاد بزرگ تر و وزن بیشری نسبت به صندلی مسافرتی کمجا دارد.

صرفه جویی در فضا

صرفه‌جویی در فضا یکی از مزایای اصلی صندلی مسافرتی است و همانطور که گفته شد صندلی مسافرتی کمجا ابعاد کوچک تری نسبت به صندلی مسافرتی راحت دارد و از همین رو در فضای مصرفی صرفه جویی می شود.

طراحی و متریال ساخت

جنس صندلی مسافرتی راحت از مواد با کیفیت و مقاوم انتخاب شده است و جنس پارچه آن از پارچه برزنتی بوده که در داخل آن از الیاف استفاده شده و در برابر آب و آفتاب بسیار مقاوم بوده و این ویژگی آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط مختلف آب هوایی تبدیل کرده. جنس پایه های آن از آلومینیوم است که بسیار مقاومت بالایی دارد.

جنس پارچه صندلی مسافرتی کمجا از نانو آبگریز است که در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت دارد و جنس پایه های آن از فلز ضد زنگ است. صندلی مسافرتی کمجا هم مانند صندلی مسافرتی راحت از مواد با کیفیتی ساخته شده است اما یک برتری که نسبت به صندلی های مسافرتی راحت دارد سبک تر بودن آن است.

مطالب مرتبط: صندلی مسافرتی

هم صندلی مسافرتی کمجا و هم صندلی مسافرتی راحت با طراحی زیبا و جذابی عرضه شده اند و با توجه به اینکه ساخت این محصولات از جنس ها و مواد محتلفی تهیه شده اند، حس خوبی را به شما منتقل می کنند.

قیمت صندلی مسافرتی

صندلی مسافرتی کمجا قیمت پایین تری نسبت به صندلی مسافرتی راحت دارد اما صندلی مسافرتی راحت نیز با توجه به ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی که دارد دارای قیمت مناسبی است.

ویژگی های جانبی

ویژگی های جانبی صندلی مسافرتی راحت شامل:

جیب زیپ دار

جا لیوانی بزرگ با ساختار تاشو
کیف حمل برزنتی زیپ دار ضد آب با بند دوشی
ویژگی های جانبی صندلی مسافرتی کمجا شامل:

کیف حمل مخصوص و ضد آب
جیب
مدل ها و برند های صندلی مسافرتی
امروزه شرکت های مختلفی دست به تولید انواع صندلی مسافرتی زده اند که از برند های مشهور تولید صندلی مسافرتی می توان به Atropad-APD ( آتروپاد-ای پی دی )، Prestige ( پرستیژ )، Outwell (اوت ول )، Ariaman ( آریامن )، Tourist (توریست )، Easy Camp ( ایزی کمپ )، Bestway ( بست وی )، Titu (تیتو) و … اشاره کرد. هرکدام هم در تولید صندلی مسافرتی راحت و هم صندلی مسافرتی کمجا صاحت نام هستند.

نکات مهم هنگام خرید صندلی مسافرتی

نکاتی که شما باید هنگام خرید صندلی مسافرتی توجه کنید به شرح زیر می باشند:

نیاز شما

اولین نکته خرید صندلی مسافرتی مناسب نیاز شما است. همانطور که گفته شئ صندلی مسافرتی انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز شما دسته بندی می شوند. برای مثال اگر صرفه جویی در فضا برای شما در اولیت است صندلی مسافرتی کمجا می تواند بهترین گزینه باشد.

ویژگی ها در انتخاب بهترین صندلی مسافرتی

یکی دیگر از نکات، ویژگی های صندلی مسافرتی است. ویژگی های جانبی باعث می شوند راحتی بیشتری هنگام استفاده از صندلی مسافرتی را تجربه کنید. اگر ویژگی های های جانبی صندلی مسافرتی برای شما مهم باشد، صندلی مسافرتی راحت برای شما مناسب است زیرا نسبت به صندلی مسافرتی کمجا ویژگی های جانبی بیشتری دارد.

قابلیت حمل

حمل و نقل صندلی مسافرتی شاید دغدغه خیلی از طبیعت گرد ها باشد، همین موضوع باعث شده که ابعاد و وزن صندلی مسافرتی ملاک انتخاب اکثر آنها باشد. در این شرایط صندلی مسافرتی کمجا می تواند گزینه خوبی باشد ، زیرا دارای ابعاد کوچکتری نسبت به صندلی مسافرتی راحت است . از نظر وزن هر دو آنها به دلیل استفاده از مواد با کیفیت دارای وزن مناسبی هستند اما قاعدتا صندلی مسافرتی کمجا نسبت به صندلی مسافرتی راحت وزن کمتری دارد.

قیمت صندلی راحت و کمجا

یکی دیگر از فاکتور ها هنگام خرید صندلی مسافرتی قیمت است. قیمت صندلی مسافرتی با توجه مواد استفاده شده در ساخت آن و برند های متنوع متغیر است. همچنین کارایی و ویژگی ها نیز در قیمت صندلی مسافرتی تاثیر دارد. شما باید هنگام خرید به نسبت قیمت صندلی مسافرتی با ویژگی ها و متریال ساخت آن توجه کنید.

مطالب مرتبط: چادر برزنت

قیمت صندلی مسافرتی راحت با صندلی مسافرتی کمجا تفاوت زیادی ندارد اما با توجه به اینکه ویژگی های صندلی مسافرتی راحت بیشتر از صندلی مسافرتی کمجا است قیمت آن نسبت به صندلی مسافرتی کمجا بیشتر است.

صندلی تاشو سفری هپی کمپ
از کجا صندلی مسافرتی با کیفیت بخریم؟
فروشگاه اینترنتی بروبگرد یک فروشگاه معتبر و معروف برای تمام علاقه‌مندان به کمپینگ و سفرهای فوق‌العاده است. این فروشگاه با تعهد به ارائه بهترین و کیفیت بالا ترین لوازم کمپینگ و مسافرتی به مشتریان خود شناخته می‌شود. اگر به دنبال بهترین صندلی مسافرتی راحت یا کمجا هستید، بروبگرد یکی از گزینه‌های اصلی شماست.

همینطور علاوه بر صندلی مسافرتی شما می توانید انواع میز تاشو، فلاسک و بخاری مسافرتی را با طراحی ها و اشکال مختلف پیدا کنید.

شما می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه بروبگرد مراجعه کرده و محصولات را بررسی کرده و انتخاب کنید و یا به صورت آنلاین آنها را سفارش دهید. بروبگرد با تضمین کیفیت و قیمت، بهترین منبع برای خرید صندلی مسافرتی و دیگر لوازم کمپینگ است.

پست قبلی

توری سایبان یا شید گلخانه چیست؟

پست بعدی

کمپ اطراف تهران در پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی