وبلاگ

علت محبوبیت پارچه ترانزیتی چیست؟

علت محبوبیت پارچه ترانزیتی چیست؟

علت محبوبیت پارچه ترانزیتی چیست؟ پارچه ترانزیتی یک نوع پارچه ای است که ویژگی های خاصی دارد و به این دلیل محبوبیت زیادی را بین مردم به دست آورده است.

در حقیقت در پاسخ به سوال علت محبوبیت پارچه ترانزیتی چیست؟ می توانیم بگوییم که پارچه برزنت ترانزیتی، ویژگی های بسیار جذابی دارد و همین مورد عامل اصلی محبوبیت آن نزد مشتریان می باشد.

در میان پارچه های ترانزیت، ویژگی هایی نظیر راحتی و آسانی استفاده از آن ها، مقاومت و دوام بالا، قابلیت تنفس پارچه، طراحی متنوع و رنگبندی آن و همینطور قیمت مناسبی که دارا می باشد، موجب می شود تا توجه هر مشتری به این پارچه جلب شود.

پارچه ترانزیتی چیست؟

برزنت ترانزیتی و یا همان پارچه برزنت ترانزیتی، در حقیقت نوعی پارچه می باشد که از آن به منظور حمل و نقل هر نوع کالا و یا محافظت از آن ها در طول مسیرهای متفاوتی استفاده می شود.

مطالب مرتبط: برزنت

این پارچه را همراه با الیاف متفاوتی چون پلی پروپلین ساخته اند و خصوصیاتی مانند مقاومت آن در برابر رطوبت، ضد آب بودن و همینطور مقاومت در برابر شکستگی دارا است.

از این پارچه که در رول های بزرگی تولید می شود، معمولا جهت بسته بندی کالاهایی چون مواد غذایی، مواد شیمیایی، مواد ساختمانی و حتی ماشین آلات سنگین استفاده می کنند.

از مهم ترین مزایای چادر ترانزیتی، می توانیم به محافظت آن از کالا در برابر رطوبت، گرد و غبار و حتی ضربه اشاره داشت.

همینطور باید بدانید که با استفاده از این پارچه، در هزینه های مرتبط با بسته بندی کالا نیز صرفه جویی می شود. پارچه های ترانزیتی قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارند و به این ترتیب، برای حفظ محیط زیست هم مفید می باشند.

پارچه های ترانزیتی، به عنوان پارچه هایی فوق العاده مقاوم شناخته شده اند که از آن ها به منظور حمل و نقل کالا و لجستیک بهره می برند.

شما نیز می توانید این پارچه را همراه با ویژگی های بی نظیری که دارا است، تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی پارچه ترانزیتی

ویژگی پارچه ترانزیتی به قدری زیاد و جذاب است که توجه هر مشتری را به خود جلب می نماید. در حقیقت، علت اصلی محبوبیت پارچه های ترانزیتی در میان مردم، وجود همین ویژگی های بی شماری است که در آن وجود دارد و عبارتند از:

  1. سبکی و انعطاف پذیری بالا: این پارچه بسیار راحت است و قابلیت خم شدن و تغییر شکل را به هر طریقی دارا است. به همین دلیل در مدل و طرح های گوناگون، قابلیت استفاده دارد.
  2. استقامت پارچه ترانزیتی: وجود مواد مختلفی که در تولید پارچه ترانزیتی به کار رفته است، عاملی در بالا رفتن استقامت، دوام و مقاومت پارچه می باشد. این پارچه در مقابل رطوبت، حرارت و فشار نیز دوام کافی دارد. حتی در برابر سایش و شست و شو هم مقاوم است.
  3. ضد آب و خشک شدن سریع: این پارچه در مقدار کمی به جذب آب می پردازد و سریع هم خشک می شود. بنابراین برای محیط های مرطوب و آبی بسیار مناسب است. در فضاهایی چون استخر، سواحل و وررش های آبی کاربرد زیادی دارد.
  4. طراحی و رنگبندی متنوع: افراد مختلف می توانند از طرح و رنگ دلخواه این پارچه استفاده کنند.
  5. قیمت پارچه ترانزیتی: این پارچه در مقایسه با برخی از سایر پارچه ها، قیمت مناسب تری دارد. همین امر موجب شده تا استفاده از این پارچه، روز به روز بیشتر شود.

چرا پارچه ترانزیتی بخریم؟

خرید پارچه ترانزیتی ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که مهم ترین آن ها، وجود ویژگی های بی نظیری است که پیشتر در رابطه با آن ها صحبت کردیم. معمولا خرید برزنت ترانزیتی به نوع نیاز مشتری و موارد استفاده وی بستگی دارد.

مطالب مرتبط: پارچه ترانزیتی

بنابراین بهترین کار آن است که بر اساس نیازها و ویژگی هایی که در نظر دارید، پارچه مناسبی را انتخاب کنید.

از این پارچه در صنعت مد استفاده های بسیاری می شود و محصولات متعددی را با کمک این پارچه تولید و به بازار عرضه می نمایند.

ساختار این پارچه به گونه ای می باشد که هوا، قابلیت عبور از آن را دارا است و امکان تنفس در آن وجود دارد. وزن سبکی دارد و به همین دلیل، راحت می توان آن ها را مورد جابجایی قرار داد.

حتی بسته بندی با استفاده از آن هم راحت خواهد بود. عمر طولانی دارد و می توانید برای مدت زمانی طولانی از مزایای آن بهره ببرید.

در صورت تمایل نسبت به خرید پارچه مذکور، بایستی نیازها و موارد استفاده خود را مشخص کنید تا بتوانید مناسب ترین نوع پارچه ترانزیتی را برای خود تهیه کنید.

در این صورت، می توانید رضایت بالایی از خرید خود داشته باشید. انقدر ویژگی های این پارچه زیاد است که خود می تواند هزاران دلیل باشد تا به سمت خرید این پارچه گام بردارید.

قیمت پارچه ترانزیتی

قیمت پارچه ترانزیتی به عوامل بسیاری وابسته است که باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. بنابراین اگر به صورت قطعی به دنبال یافتن قیمت برزنت ترانزیتی هستید، می توانید به مجموعه های گوناگونی که در این حوزه فعالیت دارند، مراجعه نمایید و جویای قیمت به روز و معتبر این پارچه باشید.

البته که لازم است برای شما بیان نماییم که قیمت پارچه برزنت ترانزیتی بر اساس نوع کیفیت پارچه، طرح و رنگی که دارد، برند تولیدکننده و موارد دیگری بستگی دارد.

در کنار این موارد موثر در تعیین قیمت، می توانیم به حجم خریدهای شما، نحوه سفارش، نوع خرید عمده و یا خرده، خرید اینترنتی و حضوری و غیره هم اشاره داشته باشیم.

هر مورد از مواردی که در بالا به آن ها اشاره ای داشته ایم، می توانند قیمت پارچه ترانزیتی را به صورت کامل تغییر دهند.

نوع پارچه و الیافی که در تولید آن ها به کار رفته است، نرخ ارز، عوامل و شرایط بازار، میزان درخواست بازار و تولید آن توسط کارخانه های متعدد، همگی اثرات زیادی بر تعیین قیمت دارند.

مطالب مرتبط: چادر برزنت

حتی هزینه های حمل و نقل هم می توانند یک عامل مهم محسوب شوند که قیمت ها را دچار تغییرات خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت این نوع از پارچه ها، می توانید با شهر برزنت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش، شما را مورد راهنمایی قرار دهند.

 

پست قبلی

پارچه برزنت نسوز چیست؟

پست بعدی

نحوه رنگ کردن پارچه برزنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی