وبلاگ

نحوه استفاده از سایبان برزنتی

نحوه استفاده از سایبان برزنتی

نحوه استفاده از سایبان برزنتی مغازه بستگی به نوع طراحی و همینطور نوع نصب آن دارد. روش های متفاوتی جهت استفاده از این سایبان وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرند. زیرا سایبان با رعایت کامل تمامی موارد، بر محل اصلی و مورد نظر نصب شوند. به این ترتیب می توانید بهترین استفاده را از این نوع سایبان ها داشته باشید.

سایبان برزنتی مغازه چیست؟

سایبان برزنتی یکی از انواع سایبان ها است که معمولا از آن در مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می کنند.

این سایبان را از متریال برزنت تولید می کنند و از آن تحت عنوان یک پوشش خارجی بر روی نمای مغازه ها و همینطور فروشگاه ها، مورد نصب قرار می دهند. این پارچه در مقابل آب و آفتاب، کاملا مقاوم است. از سایبان برزنتی معمولا جهت محافظت از فضای داخلی مغازه در مقابل نور خورشید، باران، باد و همینطور جلب توجه تمامی مشتریان بهره می برند.

حتی از سایبان های برزنتی می توان به عنوان یک پوشش تبلیغاتی استفاده کرد و به این ترتیب، نام و لوگوی مغازه ای که داریم را به نمایش بگذاریم. این نوع از سایبان های برزنتی را در طرح و اندازه های متنوعی تولید می کنند و در دسترس تمامی افراد می باشد.

مطالب مرتبط: پارچه برزنت

نصب آن ها می تواند هم به صورت عمودی انجام گیرد هم این که آن را به شکل افقی مورد نصب قرار دهند. در نصب آن ها، از قاب های فلزی و یا پلاستیکی استفاده می کنند و این گونه به دیوار مغازه متصل می شوند. همچنین لازم است بدانید که قابلیت جابجایی و تعویض آن ها نیز بسیار راحت خواهد بود.

مزایای استفاده از سایبان برزنتی

همانطور که می دانید، استفاده از سایبان های برزنتی می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. پس مهم ترین این مزایا عبارتند از:

  1. محافظت کامل از فضای داخلی مغازه و یا فروشگاه در مقابل نور خورشید، باران و همینطور باد
  2. ایجاد جلب توجه مشتریان محترم و تبلیغات برای مغازه فرد
  3. افزایش میزان شناخت برند مورد نظر از این طریق
  4. نصب و تعویضی کاملا ساده و آسان دارد.
  5. سایبان قابلیت تنظیم و تغییر زاویه دارد و می توان حتی ارتفاع آن را هم با تغییراتی روبرو نمود.
  6. در مقابل آب، آفتاب و شرایط جوی متفاوت هم مقاومت خوبی دارد.
  7. هزینه آن نسبتا مناسب است.
  8. همچنین شرایط نگهداری آسان و راحتی دارد.

مهم است به این نکته اشاره کنیم که امکان انتخاب سایبان برزنتی بر اساس نیازها و همینطور طرح مورد نظر خود را دارید. حتی رنگ آن هم قابلیت تغییر دارد تا بتوانید به راحتی سایبان را با فضای داخلی مغازه و یا فروشگاهی که دارید، ست کنید. به این ترتیب، بر جلوه و جذابیت محیط مورد نظر خود خواهید افزود.

نحوه استفاده از سایبان برزنتی مغازه

با توجه به توضیحاتی که پیشتر در همین مقاله بیان نمودیم، نحوه استفاده از سایبان برزنتی مغازه به طراحی و همینطور نوع نصب آن وابسته است.

مطالب پربازدید:چادر برزنت

در ادامه می توانیم به بیان روش های معمول در استفاده از سایبان های برزنتی اشاره کنیم که عبارتند از:

  1. انتخاب سایبان مناسب:

بایستی بر اساس ابعاد و همینطور طراحی نمای مغازه خود، سایبان مورد نظر را انتخاب کنید. بنابراین باید این اطمینان را کسب کنید که سایبان از ابعاد مناسبی برخوردار باشد و به درستی بر روی نما، مورد نصب قرار گیرد.

  1. نصب قاب سایبان:

برای این که بتوانند سایبان را نصب کنند، یک قاب بر روی دیوار مغازه قرار می دهند. این قاب معمولا از متریال پلاستیک و یا فلز تشکیل شده است. همچنین کاملا محکم و دارای استحکام می باشد.

  1. نصب سایبان برزنتی:

پس از این که قاب را بر روی دیوار قرار دادند، سایبان برزنتی مورد نظر را روی این قاب قرار دهید. معمولا سایبان را با کمک بند و یا قطعات مشابه دیگر به این قاب متصل می کنند. این اطمینان را حاصل کنید که سایبان به صورت صاف و درست نصب شده است.

  1. تنظیم زاویه و ارتفاع سایبان:

در صورتی که نیاز داشته باشید، می توانید زاویه و ارتفاع سایبان را به راحتی تنظیم نمایید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا سایبان در جهتی که باید، مورد نمایش قرار گیرد. در این صورت، به بهترین شکل ممکن، جذابیت مغازه شما افزایش پیدا می کند.

  1. نگهداری و تعویض سایبان:

اگر که لازم است باید سایبان را تمیز کرده و به این ترتیب از آن نگهداری کنید. در صورتی که دچار خرابی شده است و یا با فرسودگی در آن روبرو می شوید، لازم است برخی از قسمت های آن را تعویض نمایید.

عوامل موثر در قیمت سایبان برزنتی مغازه

عوامل بسیاری هستند که می توانند بر روی قیمت سایبان برزنتی مغازه تاثیر بگذارند. در ادامه لازم است به بیان این موارد بپردازیم و به آن ها اشاره ای داشته باشیم.

ابعاد و اندازه سایبان: یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت سایبان موثر است، شامل ابعاد و اندازه آن می شود. هرچه سایبان بزرگتری داشته باشیم، لازم است ابعاد بیشتری برای آن در نظر بگیریم و در نتیجه قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

جنس و کیفیت: میزان کیفیت سایبان برزنتی مهم است و هرچه مواد و متریال باکیفیت تری در تولید آن به کار رفته باشد، عاملی در افزایش قیمت آن خواهد بود.

طراحی و نوع چاپ: نوع طراحی و همینطور چاپی که دارا است، در قیمت سایبان تاثیر بالایی دارد. سایبان هایی که طرح های خاصی دارند و یا از کیفیت بالاتری برخوردارند، قیمت بیشتری هم دارا می باشند.

متعلقات و لوازم جانبی: هرچه متعلقات و لوازم جانبی سایبان بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. این متعلقات می تواند شامل مواردی همچون قاب، بند، مکانیزم مخصوص باز و بسته شدن و غیره باشد.

نوع برند و تولیدکننده: همچنین می توانیم برند تولیدکننده برزنت را هم در تعیین قیمت موثر بدانیم. هرچه این برند از شهرت بالاتری برخوردار باشد، نشان دهنده تضمین کیفیت و اعتبار آن است. پس تمامی تولیداتی که دارد با قیمت مخصوصی ارائه می شوند.

با توجه به تمامی موارد فوق، می توانید قیمت مناسبی از سایبان برزنتی مغازه و فروشگاهی مورد نظر خود را با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، به دست آورید.

پست قبلی

کسادی بازار صنف چادردوزان و برزنت فروشان

پست بعدی

مزایای استفاده از روکش برزنتی وانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی