وبلاگ

ویژگی سایبان چتری برزنتی

ویژگی سایبان چتری برزنتی

ویژگی سایبان چتری برزنتی، وقتی از خانه بیرون می رویم و از طبیعت یا حیاط خانه یا باغ و ویلا دیدن می کنیم، می خواهیم در یک روز آفتابی یا بارانی از فضای بیرون به خوبی استفاده کنیم، تنها چیزی که می تواند شما را در برابر آفتاب و باران محافظت کند، یک سایبان چترب است.

از آنجایی که به شما امکان می دهد در هوای آفتابی یا بارانی هر مکانی را انتخاب کنید و لحظات زیبایی را با سایبان چتری سپری کنید، این مکان می تواند در کنار دریا یا در دل کویر باشد.
سایبان های چتری سبک هستند و در قطرهای مختلف ساخته می شوند و کیفیت بالایی دارند.

مزایای استفاده از سایبان چتری برزنتی

فرض کنید میخواهید در یک روز گرم و دلچسب تابستانی با خانواده خود در حیاط خانه تان وقت بگذرانید، اما همانطور که میدانید مواجهه با تشعشعات خورشیدی برای مدت طولانی میتواند عواقب بدی داشته باشد، از همین رو سایبان چتری برزنتی میتواند گزینه مناسبی باشد تا بتوانید شرایط لازم را برای راحتی خود و خانواده تان مهیا کنید.

امروزه در بسیاری از کافه هایی که در فضای باز اقدام به ارائه خدمات می کنند نیز استفاده از سایبان چتری برزنتی به دلیل سهولت در جابجایی این سایبان ها، در عین حال زیبایی و راحتی ایی که با خود به ارمغان می آورند، رایج است.

علاوه بر آن استفاده از سایبان چتری برزنتی میتواند برای حفظ کیفیت متریال استفاده شده در فضای بیرونی مانند مبلمان، سنگ فرش ها، میز ها، برخی از گل و گیاه ها، کفپوش ها، کفپوش های اپوکسی، باربیکیو و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات سایبان چتری برزنتی

همانطور که از اسم سایبان چتری برزنتی مشخص است، جنس پارچه مورد استفاده در آنها از برزنت است که در نتیجه آن این سایبان ها چه در باران و چه در آفتاب میتوانند موجبات راحتی شما را فراهم کنند.

مطالب مرتبط: برزنت

این سایبان ها معمولا از پایه های آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا در شرایط مختلف استفاده میکنند اما در برخی از کافه ها از چوب به دلیل زیبایی و جلوه بهتر استفاده میشود.

سایبان چتری برزنتی در انواع مختلفی ارائه میشوند که برخی از آنها از برزنت ضد آب استفاده میکنند و همین موضوع سبب استفاده آنها در تمامی فصول سال می گردد.

بسیاری از حیاط خانه ها نیز گزینه مناسبی جهت نصب سایبان چتری برزنتی هستند که علاوه بر کاربردی بودن آنها سبب زیبایی منحصر به فردی برای حیاط شما می شوند.

قیمت سایبان چتری برزنتی

قیمت خرید سایبان چتری برزنتی رابطه مستقیم با متریال مورد استفاده در اجزای تشکیل دهنده آن دارد، برخی از این سایبان ها که از فلز در پایه خود استفاده میکنند، هزینه سایبان چتری آنها به نسبت بیشتر از اکثر پایه های چوبی است.

همچنین در قسمت چتری این سایبان ها میتوان از ورقه های فلزی استفاده کرد که در این حالت هم به نسبت پارچه های برزنتی هزینه تمام شده مشتریان بیشتر میشود.

اجزای سایبان چتری برزنتی

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم اجزای تشکیل دهنده سایبان چتری برزنتی پایه و سقف این سایبان ها میباشد. در ادامه به انواع متریال مورد استفاده در هر کدام اشاره میکنیم:

پایه: پایه ها میتوانند به صورت پایه بغل یا پایه وسط باشند که هرکدام کاربرد های خود را دارند. برای مثال از سایبان های پایه وسط میتوان به صورت رومیزی استفاده کرد. جنس مورد استفاده در پایه ها هم میتواند از فولاد، آلومینیوم، چوب و… باشد.

سقف: سقف سایبان چتری میتواند از جنس برزنت مرغوب، چوب، آلومینیوم و… باشد

شاید برایتان جالب باشد: چادر برزنت

نگهداری از سایبان چتری برزنتی

در طی زمان سایبان چتری برزنتی، بر اثر مجاورت با گرد غبار کثیف میشود و در شرایطی باز و بسته شدنش هم به مشکل بر می خورد در اینصورت می توانید پارچه رویی را باز کرد و با مواد شوینده متناسب با جنس پارچه مصرفی، اقدام به شست و شوی پارچه خود کنید، سپس آنرا به حالت نیمه خشک بر روی سایبان نصب کنید تا دوباره با فرم قبلی حالت بگیرد.

برای قسمت کشویی سایبان هم سعی کنید از روان کننده های مناسب استفاده کنید تا طول عمر سایبان چتری برزنتی شما افزایش یابد

پست قبلی

راهنمای انتخاب بهترین چادر مسافرتی

پست بعدی

آیا باید هنگام بارندگی استخر خود را بپوشانم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی