وبلاگ

استانداردهای حمل و نقل برای برزنت های تریلر

استانداردهای حمل و نقل برای برزنت های تریلر

استانداردهای حمل و نقل برای برزنت های تریلر:

۱. استرداد چادرهای تخلیه در خطوط اختصاصی و راه آهن اختصاصی: پس از تخلیه، گیرنده با استفاده از “فرم تحویل برزنت کامیون” که توسط باربری خطوط اختصاصی پر شده است، چادرها را طبق استاندارد مرتب کرده و به آدرس زیر ارسال می کند.

مطالب مرتبط: برزنت در صنعت حمل و نقل

ایستگاه مترو در عرض دو روز در صورتی که گیرنده نتواند پارچه چادر را در تاریخ استاندارد تحویل دهد، هزینه تمدید پارچه چادر تعمیر و نگهداری پست استاندارد یک روزه محاسبه می شود.

۲. در صورت وجود هرگونه ناهنجاری در استعلام، گیرنده باید همراه با باربری خط اختصاصی، کالا را تخلیه کند.

۳. بریدن یا آسیب رساندن به پارچه و طناب چادر ممنوع است. اگر پیدا شود که پارچه چادر به دلیل وظایف شغلی گیرنده دور انداخته، آسیب دیده، طناب های کمر یا کناری از بین رفته است و غیره.

۴. قبل از استفاده از پارچه چادر در ایستگاه، باید آن را یکی یکی بررسی کنید. هنگام استفاده از پارچه چادر راه آهن، شماره تلفن همراه پارچه چادری در قبض حمل بار در ستون “شماره همراه برزنت کامیون راه آهن” درج شود.

در صورت استفاده از پارچه چادری خود تهیه شده، شماره تلفن همراه پارچه چادری باید در ستون «شماره همراه برزنت کامیون راه آهن» در باربری درج شود.

علامت «X» در ستون، و بررسی کنید که آیا شرکت حمل‌کننده در ستون «مسائل سوابق حمل‌ونقل» در بارنامه بار، «پارچه × ملحفه خود را بیاورید» و شماره تلفن همراه را علامت زده است.

۵. برزنت های خطوط راه آهن برای بارگیری در خطوط اختصاصی و راه آهن ویژه استفاده می شود: حمل و نقل بار خطوط اختصاصی و راه آهن ویژه “فرم تحویل برزنت کامیون” را پر می کنند و متصدی حمل باید به “فرم تحویل برزنت کامیون” که تکمیل شده است تکیه کند.

 

توسط باربری در خطوط اختصاصی. برای جمع آوری آن به ایستگاه بروید.

مطالب مرتبط: چادر برزنت

برزنت های تریلر و یکی یکی استعلام کنید، شماره تلفن همراه را بررسی کنید. پس از اطمینان از صحت آن، حامل شماره تلفن همراه برزنت و شماره پلاک مربوط به برزنت را پر می کند. با “فرم تحویل کامیون تارپ” که توسط متولی سایبان پر شده است.

پست قبلی

جاهای دیدنی گیلان در زمستان

پست بعدی

پارچه برزنت چند لایه دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی