وبلاگ

تولید روکش لیفتراک برزنتی

تولید روکش لیفتراک برزنتی

تولید روکش لیفتراک برزنتی، روکش برزنتی لیفتراک به عنوان یک لوازم جانبی نگهدارنده لیفتراک است.

روکش برزنتی لیفتراک کمک شایانی در افزایش عمر مفید و کاربرد لیفتراک دارد.

از روکش لیفتراک در جهت حفاظت اپراتور و راننده از ورود سرما و گرما درایام مختلف سال استفاده می شود.

به دلیل باز بودن کابین راننده لیفتراک و استفاده از لیفتراک در محیط های کارخانه ای در شرایط جوی مختلف تحمل گرما و سرما برای راننده کمی دشوار است، به همین دلیل روکش برزنتی لیفتراک گزینه مناسبی برای حفاظت از راننده می باشد.

ساخت روکش لیفتراک برزنتی

روکش لیفتراک برزنتی از برزنت پی وی سی سفاف با دور دوزی برزنت محکم ساخته شده است.

ساخت روکش لیفتراک برزنتی بر اساس ابعاد استاندارد لیفتراک انجام می شود. پارچه پی وی سی استفادا شده در ساخت روکش لیفتراک باید به حدی شفاف باشد که در دید اپراتور اختلال ایجاد نشود.

مناسب ترین نوع کاور مورد استفاده از جنس طلق شفاف پی وی سی نرم می باشد که بهترین و شفاف ترین شرایط دید اطراف را در حین کار با دستگاه برای اپراتور و راننده لیفتراک فراهم می آورد. روکش لیفتراک برزنتی یک روکش یک پارچه است که در قسمت های بازشو نیز وجود دارد.

در قسمت درب های وردی و جانبی کاور، به وسیله آهن ربا یا زیپ های پلاستیکی در سایز و شماره متناسب با سرزیپ های دوطرفه دوخته می شوند که باعث افزایش مقاومت ورود و خروج هوای داخلی می گردد.

روکش لیفتراک برزنتی چیست؟

انواع ماشین آلات صنعتی و لیفتراک با گذشت زمان ممکن است دچار فرسودگی شوند، بنابراین استفاده از روکش لیفتراک به دلیل داشتن مقاومت و استحکام مناسب، می تواند به عنوان یک کاور مناسب از فرسایش و فرسودگی این وسایل جلوگیری کند.


معمولا به دلیل استفاده از پارچه برزنت در ساخت انواع روکش لیفتراک، این محصولات از مقاومت مناسبی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردارند، در نتیجه در تماس با دما های مختلفی مانند گرما، سرما و رطوبت به راحتی دچار انقباض، انبساط و تغییر شکل نمی شوند.


این محصولات از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند، در نتیجه در تماس با باد، باران و ضربه های سخت احتمالی از اجسام تیز به راحتی دچار پارگی، سایش و فرسایش نمی شوند.


روکش لیفتراک از مقاومت مناسبی در برابر نفوذ آب و رطوبت برخوردار است، همچنین شامل آنتی باکتریال بسیار خوبی نیز می باشد.


انواع پارچه برزنت از استرس دمایی بالایی برخوردارند، در نتیجه به دلیل خاصیت نسوز بودن در تماس با حرارت بالا به سرعت دچار احتراق نمی شوند.


این محصولات از مقاومت خوبی در برابر نفوذ اشعه های خطرناک مانند نور فرابنفش خورشید برخوردار هستند.

 

مطالب مرتبط: روکش برزنت

ویژگی های روکش لیفتراک

استفاده از مواد پلیمری برای ساخت انواع روکش لیفتراک به عنوان ماده اولیه، باعث شده تا این محصولات از وزنی سبک و قابل حمل برخوردار باشند.


این محصولات از انعطاف پذیری بسیار مناسبی برخوردارند به همین دلیل می توانند وزن انواع عوامل خارجی مانند برف و باران را بر روی سطح خود تحمل کنند و در نتیجه این محصولات به عنوان یک کاور و محافظ مناسب مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


استفاده از پارچه برزنت برای ساخت روکش لیفتراک، به دلیل داشتن انوع ویژگی های ضد آب و مقاومت مناسب و همچنین برخورداری از آنتی باکتریال مناسب می تواند به عنوان یک کاور مناسب و محافظ مطمئن مورد استفاده قرار بگیرد.

 

پست قبلی

ساخت استخر برزنتی سازه ای

پست بعدی

مناطق دیدنی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهر برزنت

ما شما را با انواع کاربرد برزنت آشنا خواهیم کرد.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مشاوره شبانه روزی